2016. április 22., péntek

SZÜNET

Sziasztok! Mint látjátok egyre gyakrabban vannak kihagyások a bejegyzések között, ami nem azért van, mert már meguntam a blogot vagy valami, csupán egyáltalán nincs semmilyen ötletem egy-egy rész folytatására. Az elnézéseteket szeretném kérni, amiért csak most írom meg ezt a posztot, hiszen ha vannak "állandó olvasóim", akik naponta frissítik az oldalt, mondván "hátha van már új bejegyzés" talán hasznos lehetett volna. Most itt az ideje, hogy energiát és időt szánjak ennek a bejegyzésnek az írására. A szünet csupán július 14.-éig fog tartani, amikor már biztosan nyári szünet lesz számomra is és újult energiával térhetek majd vissza a Tökéletes Tökéletlenség írásához. Addig is persze nem hagyom olvasatlanul unatkozni az olvasóimat, már hozzá is láttam egy új történethez, ami jóval kacifántosabb, mint ez, de ha van köztetek Grimm sorozat "rajongók", nekik különösen ajánlom, akik pedig csak szimplán kíváncsiak az írásomra nézzenek be, ha elnyeri a tetszéseteket maradjatok, ha nem, akkor nem tudok mit tenni :)
Az új blog nem CSAK Grimm sorozat nézőinek ajánlott, hiszen mindent részletesen leírok, így akinek halvány fogalma sincs a történetről, ő is megérti a lényeget és követni tudja majd Stella Easel nem mindennapi életét. itt is lenne a link .
Utóiratként annyit szeretnék mondani/írni, hogy köszönöm azoknak, akik továbbra is olvasni fogják az írásom és remélem mindenki megérti, hogy miért kezdtem bele ebbe a történetbe, hiszen tudjátok hogy van az, amikor jön egy ötlet és le kell írnod... én pontosan így voltam vele, csak fel is tettem :D Köszönöm, hogy eddig annyi pozitív visszajelzés érkezett ide, remélem az új történetemen is legalább ugyan ennyi vélemény fog érkezni és, ha már itt tartunk azoktól az olvasóktól, akik innen térnek oda különösen várom a véleményüket, mint mindenki mástól :)
Köszönök nektek mindent, nagyszerű olvasók vagytok, kitartás a szünet végéig, puszi: Directioner <3 :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Egy díj tőlem neked. ;)
    Szabályok:
    ♦ Köszönd meg a díjat, és tedd ki, akitől kaptad!
    ♦ Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
    ♦ Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
    ♦ Írj 12 dolgot a saját blogodról!
    ♦ Válaszolj 12 kérdésre!
    ♦ Tegyél fel 12 kérdést!
    ♦ Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hisz mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény; a lényeg, hogy építő jellegű legyen. (Ha a díj bejegyzés alá kommentelsz, az nem számít! ;) :)
    ♦ Cseréljetek linket!
    ♦ Küldd tovább 12 embernek!
    ♦ Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

    Az én kérdéseim:
    1.Hogy jött az ötlet a blogoláshoz?
    2.Más ismerőseid is blogolnak?
    3.Wattpad vagy Blogger? :)
    4.Mi a kedvenc idézeted?
    5.Milyen sorozatot nézel?
    6.A szüleid tudják, hogy írsz?
    7.Hány éves vagy?
    8.Mióta blogolsz vagy mozogsz a blogger világba?
    9. Milyen történeteket olvasol?
    10.Mi szeretnél lenni felnőttkorodba?
    11.Van kedvenc könyved?
    12.Blogot vagy könyvet olvasol többet?

    Az én blogom http://akiscsoda.blogspot.hu/ . :)
    Írd majd be a google-be, hogy Dorothy Blog Award és mentsd le a képet :)

    VálaszTörlés